0 ks 0.00 €

 

Marketingové nástroje e-shopu

Konfigurovateľný XML export produktov z Vášho e-shopu pre porovnávače cien
Prednastavené porovnávače: Heureka, Najnákup, Pricemania, Pešia zóna, shop-mania.sk, najvyber.sk, najlepsie-ceny.sk, najdicenu.sk, odpadnes.sk a veľa ďalších.
E-shop podporuje rôznorodé prepojenia formou konfigurovateľného XML exportu, čo pomôže dostať Váš sortiment napr. do e-shopov Vašich odberateľov.

Grafický newsletter s výpisom zvolených produktov, ktoré posielate zákazníkom na email
Veľmi dôležitá časť marketingu je newsletter. Môžete pomocou neho informovať zákazníkov o novinkách či zľavách vo Vašom e-shope, čo môže viesť k objednávkam. Odosielanie newslettera máte do 5 000 adries mesačne bezplatne.

Ak chystáte akciu alebo výpredaj, nie je nič jednoduchšie ako si označiť vybrané produkty, prípadne napísať sprievodný text a spustiť odosielanie zákazníkom prihláseným na odber.

V prípade záujmu môžete využiť aj externé riešenie Marketer 4 Mobile.


Klasický textový newsletter s možnosťou posielať obrázky
K dispozícii máte textový editor, kde si môžete graficky upraviť výzor e-mailu, prípadne vytvoriť odkazy na stránky priamo z obrázkov. Pri tomto type newslettera sa neposielajú produkty, slúži skôr na distribúciu informácií.

Možnosť zapnúť automatické označovanie produktu ikonou posledné kusy pri poklese skladu pod zvolenú hodnotu
Keď budete využívať sklad e-shopu, jednou z automatických funkcií je aj definovanie hranice počtu kusov, po ktorej prekročení sa pri produkte bude v katalógu zobrazovať ikona Posledné kusy. Táto vie v zákazníkovi prebudiť záujem o objednávku (neváhať s kúpou).  Dá sa aktivovať aj ručne (ak napr. nepoužívate sklad).

Vyskakovacie (pop-up) uvítacie okno s možnosťou vložiť obrázok aj text
Túto funkciu využijete, ak idete na dovolenku alebo potrebujete upozorniť na dôležitý oznam, napr. o 5% zľave za registráciu. Nakoľko je do vyskakovacieho okna možné vložiť aj obrázok, využitie tejto funkcie je veľmi variabilné. Dá sa využiť aj ako potvrdzovací dialóg, ktorý sa bude zákazníkovi zobrazovať, až kým ho nepotvrdí.

Blog
Jedným z efektívnych spôsobov, ako na svoju stránku prilákať ľudí, je písanie blogu. Zákazník hľadajúci informácie sa na ňu dostane v snahe získať ich a pri tejto príležitosti mu ponúknete produkt, ktorý ho môže zaujať.

Možnosť nastavenia dní, kedy systém automaticky nastaví zľavu (akcie typu: celý víkend zľava 10%)
Šikovná funkcia, ktorá automaticky nastaví vo vybrané dni zľavu na konrétne kategórie. V prípade akcií typu „Maxi víkendový výpredaj“ môže byť aktívna počas soboty a nedele. V pondelok sa vypne a uplatní sa až počas ďalšieho víkendu, ak ju počas týždňa nezrušíte.

Aktuality
Jednou z možností ako získať vracajúceho sa návštevníka sú zaujímavé aktuality na tému Vášho e-shopu. V prípade obmieňajúcich sa akcií viete zákazníka zaujať produktom, ktorý si kúpi.

Možnosť nastavenia rôznych bannerov pre všetky kategórie e-shopu
V prípade, že si správne predstavíte, čo zákazník hľadá, viete ho bannermi v kategóriach po ceste za produktom pripraviť na nákup, teda dať mu dôvod vybrať si práve Vás.

Možnosť napojiť remarketing pre google a facebook


DAJTE O NÁS VEDIEŤ AJ OSTATNÝM

PRIHLÁSTE SA NA ODBER NOVINIEK A ZÍSKATE POUKÁŽKU NA 5% ZĽAVU