0 ks 0.00 €

UPRAVENÉ 4.7.2016

Ako nastavíť a odoslať zákazníkovi kód pre sledovanie zásielky

 

Ak chcete zákazníkovi umožniť prístup k informáciam o polohe odoslaného tovaru, stačí do automatickej správy, resp. SMS príslušného statusu zakomponovať značku {delivery_num}. Táto bude pri odosielaní nahradená za číslo balíka uvedené v detaile objednávky.

 

Zobrazenie statusov objednávok

 

Môže to vyzerať aj takto:

 

Formulár na úpravu statusu objednávky

 

Nezabudnite však, že pre správne zobrazenie musíte mať tento údaj vyplnený (viď. obrázok nižšie). V prípade využívania služby EPH od Slovenskej pošty si môžete v doprave nastaviť rozsah (prvé a posledné pridelené číslo) a systém ich bude objednávkam prideľovať automaticky.

 

Formulár na úpravu objednávky

 


DAJTE O NÁS VEDIEŤ AJ OSTATNÝM

PRIHLÁSTE SA NA ODBER NOVINIEK A ZÍSKATE POUKÁŽKU NA 5% ZĽAVU